mordkommisionen

tjabbaaa

Skulle kolla Mordkommisionen igår.
Har köpt 5st dvd med 3 eller 4 avsnitt per skiva och dom kostade 20kr st! :) Som hittat!!

Och igår skulle jag och mehdi (efter mycket om och men :@) börja kolla på skiva 1.
Efter första avsnittet, halva, somnade jag.. sedan vaknade jag till när det var slut och ba aa men då kollar vi på nästa då.. mitt i kom jag på att jag inte såg klart förra, så jag frågade mehdi, "vem var mördaren nu då? i förra avsnittet?" vadå änna somnade du? haha, njae, jag blundade lite bara.. okej!

så avsnitt 2 var på men jag somnade till igen.. och när den var slut vaknade jag till och ba okeej, nice, då tar vi 3an. eller mehdi är du trött? nää, vill du sova? nää.. okej inte jag heller då tar vi ett avsnitt till! :D

Så slår det mig att jag inte såg förra heller.. mer hinner jag inte tänka innan jag somnade om igen!
Sedan vaknar jag, någon gång mitt i natten och går och läggger mig i sängen. Undra om avsnitt 4var igång? var det jag som satt på det? Så virrig som jag var har jag ingen aning.. det konstiga var bara att varje gång jag vaknade var jag super pigg. för just den första minuten sen blev jag dödstrött. haha

Undrar om Mehdi fatta att jag sov igenom alla 3 avsnitten ? Undrar om han sov? haha ♥

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback