Nu får det vara nog !!

Vet ni vad kära människor!
Jag har bestämt mig.
Jag ska färga mitt hår.
BRUNT.

jag orkar inte med utväxt och jag orkar inte med "gula nyansfläckar" och jag gillar inte friösörer som vägrar göra slingor ända in i hårbotten.. dom tycker det är snyggare med lite utväxt.. MEN DET TYCKER INTE JAG OCH DET ÄR MITT HÅR. jo säger dom. inte ända in!! suck on this and see me being i brunette....

Och om kanske 1 månad eller så lägger jag in ljusare slingor så det blir sådär fint ljusbrunt, och till sommaren bleks det av solen, slingorna alltså! Kommer bli as fint.

Ska alltså färga det typ mellanbrunt och ska undvika att få det grönt hahahah ja det har hänt ett par gånger.
Plus att jag vet att håret ser mycket fräshare och helare ut när det är brunt än när det är blondt.

Ska ringa mamma och fråga vad hon tycker.
Jag måste lova att inte ångra mig efter en vecka haha

Man kan ju alltid färga tillbaka det någon gång framöver.
Ska färga hälften av mitt löshår också.. så har jag blondt ofärgat oanvänt hår kvar som räcker ifall jag skulle ångra mig igen.


KAN INTE BLI MER PERFEKT

Kommentarer
Postat av: Carroooo

Låter som en bra ide...Titta på den bilden från Varberg där va de jätte fint!

2010-03-03 @ 16:16:38
Postat av: Malin

DU kommer ångra dig! Gör det inte.. tänk nu till sommaren så kommer du att vilja vara blond.. låt det vara istället så slipper du slita så mycket på håret :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback