OMG OMG OMG

Herregud! :D
Jag är fortfarande i chock.

KOLLA FÖRRFÖRRA INLÄGGET!



det gjorde att jag vann 2biljetter till FINALEN MELODIFESTIVALEN!
Med sällskap av Alexander Erwik, Meral Tasbas, Filip Benko & Annika Holtz.

Jag är verkligen i chock :D

Det kommer bli så sjukt jävla roligt och jag är så nervös att jag skakar :D haha
Jag kan inte riktigt fatta det.

Jag satt liksom på jobbet, lite halvseg och så ringer min mobil med ett nummer jag inte känner igen så svarar jag hallå?`haha

Jag tar såklart med mig min pojkvän som är en lika stor Melodifestivalen och Andra avenyn beroende som jag haha <3 Men nu har jag iaf fixat så vi åker upp jäääättte tidigt imorgon bitti och hoppar över bowlingen ikväll så vi är pigga och allerta imorgon och så ska vi sova över hos Anna i stockholm:D Tack Anna!!! :D

Men nu ska jag tvätta, kolla vad jag ska ha på mig, SHIT VAD SKA JAG HA PÅ MIG???? och sen ska jag slappna av och låta det sjunka in. Imorgon vill jag inte vara nervös så jag hoppas att det lägger sig.. men som tur är så pratar jag som en pratkvarn mer när jag är nervös just för att jag är det så det är väl positivt då? (think happy thoughts, think happy thoughts, think happy thoughts)



Och tack finest, (alexander) för att jag vann ! Är evigt tacksam och otroligt glad!!

Se länken:D Wohooo
http://finest.se/articles/article.php?aid=5574





PUSS OCH KRAAAAM

Kommentarer
Postat av: Camillaaaaa

Men vaaaa? hahahahahha! Skojar du? Du brukar ha skumma inlägg som luras...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback