Snart smäller det :)

är lite nervös.. Var och köpte brun hårfärg igår men vågade inte färga det ifall att det skulle skita sig.
Så jag gör det ikväll då klockan inte är så mycket ifall det skiter sigså jag måste sticka ner och köpa en färg till.
hade egentligen tänkt göra det igår så om det skulle bli bajs så kunde jag färga om det idag så får håret en dags vila.. men jag är lite mesig, så kan inte med att komma till jobbet med en ful hårfärg.. (inte för att in utväxt är speciellt fin just nu men den är ju alla vana vid att se ;)

Så ikväll efter middag hos Sarah & Abbe blir jag officiellt brunett !! ;) Hoppas bara jag köpte rätt färg nu. På vissa stod det att om man har ljust/blonderat hår ska man ABSOLUT inte använda denna men på min står det om man har ljust/blonderat hår blir resultatet kraftigt mörkare! :)

Det känns bra och jag har fått mer positiv respons än negativ! :)

Det är denna hårfärgen "folk" tycker att jag ska ha:


Så hoppas att jag har prickat rätt :)

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback