Visar du din kärlek öppet ?

Folk som tycker det blir "för mycket" när man pussas öppet med sin pojk/flickvän, håller handen när man är någonstans, uppdaterar på facebook eller msn eller whatever typ jag älskar dig, nu ska jag och ***** kolla film etc. vad hände där liksom?
Att man gör det för att söka bekräftelse i sitt förhållande är bara helt fel uppdattning.

Vad är det för fel att tycka om varandra och visar det inför folk?
Klart att det inte ska gå till överdrift så att det blir äckligt att se.
Men det handlar självklart inte om att få bekräftelse från den andra, är man kära i varandra och är tillsammans så är det ganska svårt att hålla händerna i styr :p

Det finns inget mysigare än att se 2 personer som är upp över öronen förälskade och man ser blickarna dom ger varandra och dom visar det! Och dom visar det inte för att andra ska se utan dom gör det för varandra och bryr sig inte om andra ser. Det är kärlek, att kunna visa det öpptet och vara sådär gulligull även om man har varit tillsammans väldigt länge, kanske år!

Om min pojkvän till exempel lägger upp en bild eller skriver något fint om mig på facebook etc. för att han tycker så och för att han gillar bilden, blir jag bara glad! Detsamma blir han om jag gör likadant. Och det handlar inte om att man vill visa att hej "här är jag, jag har en pojk/flickvän och vi älskar varandra, HA!"


Utan man gör det för att man känner för det. och ska jag åka och handla med min älskling, varför kan jag inte skriva det på facebook? om man kan skriva att nu ska jag och min kompis ***** äta mat etc.

VISA ERAN KÄRLEK ÖPPET! KÄRLEK FÅR DIG ATT MÅ BRA, ÄR DET MED EN KOMPIS, POJKVÄN, SYSTER SPELAR INGEN ROLL. KÄRLEK SOM KÄRLEK, ÄVEN OM DET ÄR PÅ OLIKA SÄTT SÅ ÄR DET FORTFARANDE NÅGON MAN TYCKER VÄLDIGT MYCKET OM OCH VARFÖR INTE VISA DET ?

Jag tycker om dig min tjooky och jag saknar dig redan ♥



VAD TYCKER DU ?
SKA MAN VISA SIN KÄRLEK ÖPPET ELLER BARA HEMMA BLAND STÄNGDA DÖRRAR ?


Kommentarer
Postat av: Rania

Jag tycker att när man visar sin kärlek när man bara är två, så är den tusen gånger vackrare än när alla andra ser på. Folk lägger onda ögat... tragiskt men sant. Jag visar hellre min pojke hur mycket jag älskar honom när det bara är jag, han och ingen annan. Tycker de är väldigt fjortis-fasoner att heta sin killes namn överallt osv.. Sedan finns de ju såklart olika perspektiv och sådant på allt. Men det är af min åsikt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback