WEEKEND IS OVER AND SO ARE WE

Goooodmorniing ;)

Har haft en väldigt bra helg faktiskt :)
Fredagen slutade med att jag gick hem till erika, där var vi jag, erika, linda, carro, Naika, och erikas och lindas kompisar jossi och adam. (erikas kille linus var också där men iochmed att han tydligen var nikotinberoende och höll på att sluta satt han mest vid datorn haha, stackare)

Det var iaf verkligen jätte roligt och vi spelade ett spel som hette; sex sprit och rocknroll. Vi förstod inte riktigt vad man skulle göra men kom på våra egna regler... men det var rolgit och under kvällen pratade vi om allt från ingenting till seriösa samtal till absolut onödigt vetande! :D Man fick lära sig ett och annat iaf! :D hehe

Vid halv 3 typ kom min mehdi och hämtade mig och vi åkte hem och sov hos hans pappa i Mölndal.
När jag vaknade ringde jag lovisa och tänkte komma bort på promenad iochmed att hon bor i närheten men hon skulle precis åka in till stan och fika med emelie så att jag hakade på och lovisas mamma likaså.

Det var verkligen fullt ÖVERALLT. Så tillslut gick vi in till hotell radisson och satte oss där, men det blev bara en kaffe för om man skulle ha något sött så var det minsta beloppet 68:- och det var typ glass :s men lika bra var väl det ;) ( sen i onsdags har jag redan gått ner 1kg och det är myyyyycket bra :D:D:D:D ) bara lite till sen är jag nöjd..

Sedan på kvällen åkte jag hem till camilla och som jag förutspådde älskade hon min present :D:D hihihi
Vi sjung singstar och pratade och dansade och hade roligt tills vi sedan begav oss till stan / excet och det var också mycket roligt.. roligare än jag hade tänkt mig för jag gillar helst inte det stället för det är alltid så sjukt mycket folk och trappa upp och trappa ner och massa gångar överallt och det slutar oftast med att man går vilse eller hamnar i baren istället för på toa.. men i Lördags var det helt ok. Och på hela kvällen gjorde jag inte ens slut på 100kr :D bra jobbat!! (96kr för att vara exakt. )

Söndagen spenderades sovandes och en rad avsnitt av The city..  nu har jag sett klart alla avsnitten och äääntligen hittat theme låten som är mycket svår att hitta men nu har jag den! :D finaaaally. men måste erkänna att den är mycket bättre som theme än som hela låten liksom, kanske för att man inte hör verserna då i programmet utan bara refrängen. Men det är nog en vanesak! :D

Låten är ju pussycat dolls - top of the world !

så på den vägen är det och nu är dags för mer jobb innan dt blir promenad under lunchen och mina älskade yoghurtar och massa frukt! :D

 

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback