wooowoo

Hello again! :D

Är fortfarande nöjd.. brukar ta ett tag efter att man sett sig själv i spegeln ett par gånger innan man ångrar sig men jag har fortfarande inte gjort det och kommer nog inte göra det heller :D

nu på lunchen, om 5min exakt ska jag gå bort till coop, köpte mig yoghurt och ny hårfärg, så det blir en massa på en och samma gång. (det är fortfarande viktnedgång som gälller ! ) trots att jag åt en redig middag igår hemma hos abbe & sarah, kyckling, ris och currysås.. någon arabisk paj med kyckling lite grönt och potatis och det var riktigt gott!! :D

Nu ska jag sticka iväg och ska ringa Elin på vägen och kolla hur det blir med våra planer på att börja med golfen igen i April! :D Längtar sååååååå !! hihihi

 

Pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback