woow :)

Nu är det gjort!! :)

Jag är officiellt brunett nu! :D Jag är mycket nöjd och ångrar mig absolut inte som jag var lite rätt att jag skulle göra !

Men det skiftar dock lite i grön just i själva "hängande håret" så det blir att färgda det en gång till antingen ikväll eller om jag gör det imorgon. Ska inte göra något speciellt ikväll ändå så att det är väl skönt att låta håret vila en dag i alla fall ;)

ååh stackars min älskling som har varit uppe och spytt hela natten!!!
Tyckte så synd om honom men jag kunde inte gå nära för då skulle jag spytt själv av den äckliga lukten plus att jag var så trött att jag trodde jag skulle somna stående. Men jag fick springa och hämta vatten, handduk, balja etc för så fort han rörde på sig så spydde han.. :( ♥

Jag känner i alla fall ingenting och inga symptom på att jag ska ha blivit sjuk. men peppar peppar ta i trä, jag har tagit i så mycket trä hela dagen! eller hela morgonen rättare sagt.

Ska lägga in bild på mitt nya hår i eftermiddag när jag har kommit hem.

 

Men nu ska jag ha rast så SMELL U LATER !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback