Underbara väder:)

Jag är aldeles lycklig i detta soliga väder ;)

Helgen har varit kanon!

Fredag: Hade förfest hemma men vi splittrades inne i stan och jag o becka hanmnade på excet, som vanligt:P Men det var ganska roligt.. som vanligt haha ♥

Blev sedan väckt av Mehdi mitt i natten och det var verkligen inte roligt.. ett himlans tjöt o jag som bara ville sova:(


Lördag: upp tidigt, åkte till IKEA med syrran och handlade babysaker ♥ medans Mehdi var hemma och städade, STOR-städade med andra ord ;) Gööööttt.. Sedan kom jag hem och la mig och läste min bok ett tag, (
som du kan läsa om här) sen somnade jag och blev återigen väckt utav mehdi haha.. Vi kollade på film och myste lite tills jag var tvungen att slänga ut honom, för tjejerna skulle komma hahah, trots att han 3 gånger sprang hem o ut hem o ut osv för att han hade liksom inte riktigt någon stans att ta vägen stackarn.. <3


Jag,Vivi, Carro, Becka, Linda & Erika kollade iaf på skräckis. Orphan. FYFAN. efter 10min ångrade jag mig och tyckte vi skulle kolla på en komedi istället! Den var bra men riktigt läskig. Iaf sevärd.


Sista gick hem vid 2 och då somnade jag på direkten. Fy va trött jag var!


Söndagen var Underbar med stort U. Var hemma först, städade lite och myste på balkongen, sedan åkte jag carro o becka till slottskogen, satt där på en filt och solade & åt godis. Var verkligen hur bra som helst. men sen blev vi sugna på öl så vi åkte in till stan, Chez, och mötte upp Mehdi o 2 av hans kompisar och så drack vi ett par öl där, sen var vi tvugna att åka till Hisingen så vi gjorde det vid halv 8 och sen gick vi till Kvillebiljarden, drack lite öl & cider och spelade biljard. Var mycket trevligt verkligen!! Underbara människor ♥ (bilder kommer när carro lagt upp dom) Efter detta åkte jag & Mehdi till stan och åt kebab haha.. men var hemma vid halv 12 och somnade strax innan 12 :) Så det var ett tidigt och ett underbart slut på en underbar dag.. underbar helg helt enkelt.


Hoppas på likadant nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback